Copyright © mONż i rzONA
Design by Dzignine
poniedziałek, 11 czerwca 2012

panieńskokawalerski wieczór nasz

Jeden z najbardziej fantastycznych dni :)
Przyznaję, że mam awersję do imprez typu wieczory Panieńskie, męskie pośladki ze sznurkiem pomiędzy nimi ... najobrzydliwsza rzecz pod słońcem.. tort w kształcie penisa .. i świecące różki .. no nic bardziej oklepanego ..


Na szczęście ta impreza nie odbyła się pod znakiem clubbingu w centrum Wawy ..

Znak rozpoznawczy miałyśmy w kolorze moro .. ze szwabskimi flagami naszytymi na ramionach :P (nie mam nic do Niemców- żeby nie było ;))
Chopaki biegaly z naszywkami brytoli :)










Zamiast różków i różowego/czerwonego boa przybrałyśmy barwy wojenne ;)


Szybki instuktaż .. po raz pierwszy ..


pan tłumaczy a my słitaśne focie trzaskamy ;)



.. instruktaż po raz drugi ..


za trzecim razem już słuchałyśmy :)

Portreciaki by mój prawiemąż:

Prawieżona .. znaczy ja


Piotru - ten od zaproszenia


 Marta - doradczyni w każdej sprawie .. luba Piotra


Paulina - the best zołza ever - moja świadkowa ^^


Iśka - uwielbia wszystko co ma futerko :)
bierz męża i przyjeżdżajcie z tych Mazur do nas ;)


Majkel - trawożerca z doskonałym skillem obsługi grilla :)


Murzyn - świadek namber łan! Niejedno było pite ;)


Prawiemąż .. znaczy .. prawiemąż :)



Niczym stado lordów Vaderów.. sapiąc doszłyśmy do pola bitwy..


No dobra .. z samej bitwy nie  ma zdjęć.. bo walczyłyśmy .. niestety strat w ludziach trochę było .. krwiaki.. siniaki.. poobijane kolana i łokcie.. rozmazany makijaż i przepocone włosy ..



.. i ten GŁÓD!


Nasze "dziecko" Fadosław dołączył do nas po zażartej i krwawej bitwie :)









Długo myślałam czy coś pisać do tych zdjęć .. ale nic głupiego do głowy mi nie przyszło .. a to co mądre nie bardzo tutaj pasuje .. więc zostańmy przy samym obrazie.









Zabawy z psem o  poranku .. nie pamiętam czy to już był kac .. ale za jasno na dworze było ..

 




Prawie wszyscy wstali ..





Rude i Włochate dziękują Wam za ten ogrom energii, za te wszystkie siniaki, za żarełko i alko .. a przede wszystkim za ZAJEBISTE towarzystwo! :*

0 komentarze:

Prześlij komentarz